Sunday, November 29, 2009

Mummy changed her number.. Mummy wan2 be left alone.. Y?? Y can't be the mother that give unconditional love?? Mummy sayang aku mcm mane ni?? aku sedih.. laki aku madang tglkan aku.. buat perangai.. aku kerje keras.. aku tk pernah niat utk kurang ajar dgn mak aku.. mak aku tk jage aku dari aku 6tahun.. mak aku tk faham ape erti korban demi anak.. aku rindu mak aku.. aku sayang mak aku.. adik aku baru 3tahun.. mak aku baru lalui masalah sedikit.. tapi mak lain banyak.. besarkan anak.. papa madang pergi.. jumpe doctor.. for years and years.. sampai kite tk kenal mak bapak kami.. aku sayang adik aku.. balik la adik.. jgn madang dgn kawan je.. i love my family.. aku da delete number mummy.. mummy ade family baru.. laki aku ade family.. mak der sayang der.. madang mara tapi mak der jage der.. der tk faham ape kite rase.. nyai aku sayang aku.. aku sayang der... adik i love u.. i don wan2 blame anyone.. i love everyone.. aku slack.. malas nk hidup.. malas nk dgr malas nk bbl!!!! aku benci hidup gini.. mummy cinta la kami.. apa pun masalah jgn la disowned us.. we love u mum.. sampai bila.. kami dulu selalu carik mummy.. alangkah indahnya kalo mummy yg kerat tulang dan bertumpahan darah utk kami.. ampunkan dosa kami mummy..

No comments:

Post a Comment